Celp Dönemi Başvuru İşlemleri

29.10.2014, 10:54

Milli Savunma Bakanlığı 2017 Celp Dönemleri ve 2017 Celp Dönemleri Başvuru Tarihleri

Askerlik çağı gelmiş gençlerin askere alımları celp dönemlerinde yapılmaktadır. Yükümlülerin erken sevk istedikleri celp dönemlerine göre askerlik şubesi başkanlıklarına müracaat edecekleri tarihler (celp dönemleri )(2016 yılı için) aşağıda verilmiştir.

2017 CELP DÖNEMLERİ

Yılı Celp Dönemi İndir
2017 2017 Celp Dönemleri

CELP DÖNEMLERİ BAŞVURU TARİHLERİ

Celp Dönemi Başvuru Tarihi
Şubat Celbi 2017 1 Eylül – 30 Kasım
Mayıs Celbi 2017 1 Aralık –29 Şubat
Ağustos Celbi 2017 1 Mart – 31 Mayıs
Kasım Celbi 2017 1 Haziran – 31 Ağustos

SIKÇA SORULAN SORULAR

Açıklama:

* Şubat celbi için son başvuru tarihi 30 Kasımdır.
* Mayıs celbi için son başvuru tarihi 28 Şubattır. (Her 4 yılda bir 29 Şubat)
* Ağustos celbi için son başvuru tarihi 31 Mayıstır.
* Kasım celbi için son başvuru tarihi 31 Ağustostur.



1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız6 Yıldız7 Yıldız8 Yıldız9 Yıldız10 Yıldız (52 Kişi oy verdi, 10 üzerinden ortalama puan: 8,55. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...

Kimler Neler Demiş?

310 Yorum - "Celp Dönemi Başvuru İşlemleri"

Bildir
Anonim

Tecili bozdurduktan sonra ne ne zaman askere gidebilirim

Anonim

Merhana 2018 kadar tecilliyim tecili bozmak isdiyorum ikigunde gonderirlermi van baskale 1994 dogumluyum

aziz

arkdaslar 2 yillik tecilliyim 2017 araligina kadar 2017 ocak ayinda tecili bozsam mayista askere alirlarmi yada subatta memleket malatya

Anonim

Bende öyle birader 2017 Aralık son tecilin günü şubeye git orda iki gün içinde diyecekler sanada

Özgür Umut

SA beyler 31 aralık 2019 da kadar tecilliyim bozdurmak istiyorum ne yapmam gerek?

Anonim

askerlik şubesine giy onlar halleder

Tarık Aziz Açıkgöz

1997 dogumluyum askerligimi tecil etmistim suan tecili bozdurmak istiyorum nasil olur benim tertiplerimden sadece 1 olanlar subatta gidiyo ben normalde 4 yani kasimayinda gitmem lazim tecil ettirdim simdi bozdurucam daha erken veya daha gec gitme ihtimalim nedır yani ben hic tecil ettirmemis gibi ayni zamanimda gitmek istiyorum sorun çıkarmı

Lokman

Arkadaşlar merhaba ben 31.12.2016 tecilim bitti 2 yıllık tecilim bitti 1991 liyim şubeye gittim bugün yoklama kaçağı olmusum sonra evraklari doldurdum muayene için bana 2 gün içinde askersin dediler böyle bir saçmalık varmi bana ilk aralıkta gittigimde ocakta tecilin bozulursa mayısta gidersin demislerdi şimdi ise 2 gün içinde diyorlar bu saçmalık varmi bi cevap bekliorum lutfen

Remzi

Bende aynı durumdayım benimde Aralık sondu. Yarın gidip bakacaz artik

Remzi

Bende aynı durumdayım.31 Aralık 2016 tecil im bitti şimdi gidersem anındamı gonderecekler

Cemil

Vallahi kardeş bende senle aynı durumdayım ama ben askerlik şubesine gidemedim nasıl olacak emin ol bilen varsa memnun kalirim

erol

92 dogumluyum subeye gittim mayista askere gitmek icin tecili ne zaman bozdurmam gerekir dedim ocak ayi sonuna kadar denildi subatta gonderilme durumu olabilirmi suan kafam karisti

Ali

95 dogumluyum. 14 aralık 2016 tecil bozdurdum askerlik şubesinde mayısta gidersin dediler ama ertwleme nedeni sınof tertipat bekliyor yazıyor ve 07.02.2017 yazıyor askere ne zqman giderim arkadaşlar sizce

Cem

Merhaba.21 EYLÜL 2016 TERCİLİ BOZDURDUM NE ZAMAN ASKERE GİDERİM ? Bilgilendirirseniz sevinirim

Hakan

Teciri bozdurdum ama muayene olmadim denizde Calisiyorum Subat tertibi gidiceksin demislerdi ama muayenem yok nasil olur sizce

Hakan Burak

1993 doğumluyum. tecil haziran 30.06. 2017 de bitiyor. Tecili Bozdurup hangi celp döneminde askere gidebilirim.?

Pursak

Ne zaman bozdurduysan ondan sonraki celp diye biliyorum.

Hakan burak

1993 doğumluyum. Tecilim 30.06.2017 tarihinde bitiyor. Tecili bozdurup hangi celp döneminde gidebilirim askere ?

Hakan burak

1993 doğumluyum. Tecilim 30.06.2017 tarihinde bitiyor. Tecili bozdurup hangi celp Döneminde giderim askere ?

Hakan burak

1993 doğumluyum. Tecilim 30.06.2017 tarihinde bitiyor. Tevili bozdurup hangi celp Döneminde giderim askere ?

Musa

31.12.2016 tecil im bitti 08.10.2014 tarihinde on lisans mezunuyum 2 yıl tecil hakkımı kullandım ve ne zaman askere alırlar kaçak gozukuyormuy m suan 23.03.1994 doğumluyum 45 kiloyum 1.54 boy kilodan 1 yıl tecil alabilirmiyim

adem vurall

kardş sen askere alın masın kilodan kaybediyon enaz kilo53 olmali almazlar

Musa

Sen nerden biliyosun

akın

iyi günler 30.12.2016 tarihi kadar tecil vardi bitti askerlik subesine gitsem devre kaybi olarak ne zaman giderim

Ali

Şubat 2013 te mezun oldum(okulu bir dönem uzatmıştım). Gidip tecil istedim. Öğrenci olarak 31 Aralık 2016 kadar tecil verildi. Ancak öğrenciliğim yok. Bu durumda ceza alır mıyım? Askerlik şubesine bu tarihten önce mi gitmeliyim ? Sonrasında gidersem nasıl bir işlem olur ? Gbt ye takılırsam direk alırlar mı? Kendim gidersem ilk celbe mi kalırım yoksa muayeneden sonra hemen gider miyim ?
Cevap için şimdiden teşekkürler

Remzi

Bende aynı durumdayım Ocak sonuna kadar muayene olmazsak para cezası verilecek bilginiz olsun. Ya en yakın tarihte gönderilir yada mayısta diye biliyorum saygılar

akın

ayni durumda bende nasıl ypaıcaz bilmiyorum

gökhan

iyi günler.ben 87 doğumluym ve son yoklamam 17 ocak ben ocak ayında yoklama yaptırdıgımda hangi ay askere giderim.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Emre

Selamlar. Ben geçen sene askerlik yapacağım yer belli olduktan sonra bazı sebeplerden dolayı askerliğimi tecil ettirmek durumunda kalmıştım. Şu an 2017 ağustos ayına kadar tecilliyim. Benim öğrenmek istediğim bilgi şu; Şubat celbi için en son başvuru tarihi 30 kasım olarak belirtilmiş. Şu an tecilimi bozdurmak ve mümkün olan en yakın celp döneminde askere gitmek istiyorum. Askerlik yapacağım yerin hali hazırda belli olması sebebiyle şubat döneminde askere alınma durumum olabilir mi?

Komando

A.selam eğer boşluk oluştuysa eksik varsa seni çağırırlar, yoksa mayıs ayında gidersin.

Evgin

31.12.2016 ya kadar askerlik yonunden sakincasi yoktur yaziyor 88 dogumluyum 31 araligi icine alacak sekilde 5 gun rapor kullanicam yoklama kacagi durumuna dusmeden mayisa ertelenir mi bu sekilde ya da gitmesem hic bu doneme mayista kullanabilir miyim rapor tesekkurler

Semih

31.12.2016 tecilim bitiyor 02.02.1994 doqumluyum önlisans mezunuyum askere ne zaman giderim…

Semih

Tecilim 31.12.2016da bitiyor 02.02.1994 doqumluyum önlisans mezunuyum ne zaman askere giderim.

Recep

Tecilim 27.01.2017 de bitiyor askerlik celb durumun nasıl olur ve/ veya celp dönemini aralık a erteletebilir miyim Anadolu üniv. mezunu 23.02.2015 mezunuyum.1988 doğumluyum.
Bilgilendirme için şimdiden teşekkür ederim.

Hikmet

1994 doğumluyum . 2014 te askerliğimi tecil ettirdim ve aynı sene. Üniversiteye başladım. Ama başka bir bölüme geçmek istedim . Geçen hafta 2017 ygs-lys sınavına girmek için üniversiteyle ilişiğimi kesip sınavlara hazırlanmaya başladım . Tecilim 31/12/2016 da bitiyormuş . Sınav sonrasında tekrar üniversiteye kayıt yaptırmak için askerlikten muaf belgesi gerekiyormuş . Ne yapabilirim?

numan

31/12/2016 tecilim bitiyo… 1987 doğumluyum .hala okumakta 4 sınıftayim… mayısta gitmek için ne yapmalıyım yardimci olursaniz sevinirim…

Kerem

Benimde ayni durumun ayni tarih bitiyodu tecilim gittim muayene oldum mayista gidiyorum

Yunus

2014 de mezun oldum tecil yaptırdım okurken ama mezun olduktan sonra bi dahaa yaptırmam gerekiyormuş bende kendimi tecilli biliyordum ama değilmişim. Neyse bunu öğrendikten sonra 31.12.2016 ya kadar tecilli gözüküyorum . Ne yapmam gerekiyor bu tarihten önce mi sonra mı gitmem gerekiyor şubeye bilgi almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim bide 7/8/1994 doğumlu dokuz Eylül mezunuyum ne zaman giderim askere tecilden sonra sizce ?

Hüseyin

SLM hocam benin tecilim 31 12 2016 tarihinde bitiyor AÖF tek dersim var ve 1987 doğumluyum tecil hakkında bilgi alabilirmiyim

Enes

İyi gunler Kasım da basvuru yaptım subat da gidersin ya da sonra kı devre de dedı oyle bi imkan varmı baska devreye atma imkanı

Anıl Çetinkaya

Aralık ayında Şubat celbinden yararlanabilmek için yapılabilecek bir şey var mı? Tecili bozdurmakta geç kaldık herhangi bir şekilde Şubat ayında askere gidemez miyim?

// Yönetici Cevabı
Hayır yapacak bir şey yok.

rasim

Merhaba 1993 dogumluyum uludag universitesi 2014 mezunuyum tecilimi kalkaldrip askere gtmek istiyorym Ne zakan gderim

// Yönetici Cevabı
Yukarıda celp dönemi başvuru tarihleri var. Başvurduğunuz tarih hangi celp dönemine giriyorsa o celp döneminde gidersiniz.

1 2 3 9
wpDiscuz